برنامه ورزشی 18 آذر 1401

برنامه ورزشی 18 آذر 1401

برنامه رژیم لاغری دکتر کرمانی از اون دسته برنامه‌های غذایی هست که هرکس قصد گرفتن رژیم رو داره حداقل یک بار اسمشو شنیده.

اصول این برنامه غذایی بر پایه‌ی حذف یا محدودیت غذایی نیست، بلکه هدف اصلی اون تغییر سبک زندگی و دست کشیدن از عادت‌های غلطه. عادت‌هایی که خواسته یا ناخواسته ما رو به سمت اضافه وزن می‌کشونن و اعتماد به نفس و سلامتی ما رو زیر سوال می‌برن.

برای اینکه بیشتر با این روش آشنا بشین، در آخر این مطلب یه نمونه رایگان از رژیم لاغری دکتر کرمانی رو هم براتون تو این مطلب آوردیم. پس تا انتها با ما همراه باشید. برای اینکه فاجعه‌ی اضافه وزن رو با تموم وجود احساس کنی بذار این موقعیت‌های همیشگی که باهاش روبه رو می‌شی رو یه بار با هم مرور کنیم:

تا حالا چند بار برات پیش اومده که: بخوای بری مهمونی، اما مجبور بشی لباس‌های تیره بپوشی؟ همسرت بهت بگه چقدر چاق شدی؟ برای پیدا کردن یه لباس سایز خودت کل شهر رو بگردی؟ واسه زانو درد یا کمردرد بری پیش دکتر و بهت بگه باید وزنتو کم کنی؟ به یه مدل یا بازیگر نگاه کنی و حسرت اندامشو بخوری؟

بهت بگن کبد چرب، دیابت یا چربی خون داری و باید تا آخر عمر دارو مصرف کنی؟ به خاطر اضافه وزن مسخره‌ت کنن؟ برای لباس‌هایی که تو ویترین می‌بینی حسرت بخوری؟ بری مصاحبه‌ی شغل مورد علاقه‌ت به یه شرکت بری و بهت بگن شرمنده ما یه نیروی تیز و فرز می‌خوایم؟ خیلی از موقعیت‌های زندگیتو به خاطر اضافه وزن از دست بدی؟

حالا بیا فکر کن همه‌ی این مشکلاتت با کاهش وزن از بین رفته، حالا چه حسی داری؟ با اعتماد به نفس کامل می‌ری مغازه‌ی پوشاک و هر لباس با هر رنگی که دلت خواست رو می‌خری قرص‌های فشار خون و چربی خون و … رو کلا کنار می‌ذاری راحت از پله‌ها بالا و پایین می‌ری بدون اینکه نفس نفس بزنی هرکی می‌بینتت می‌گه واقعا خودتی؟؟

چقدر جوون‌تر شدی؟ با لذت با دوستات می‌ری پیاده‌روی، بدون اینکه نگران کمردرد یا زانو درد باشی لذت همه‌ی این اتفاق‌های خوب رو با یه رژیم کاردرست و اصولی می‌تونی بچشی. فقط کافیه به ما اعتماد کنی.

دیدگاهتان را بنویسید